سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محمد نبی رودکی - نامزد نهمین دوره مجلس شورای اسلامی
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 10
کل بازدید : 30604
کل یادداشتها ها : 25
خبر مایه


محمد نبی رودکی با انتقاد از عملکرد دولت در کاهش نرخ بیکاری گفت: «ای کاش نیمی از بودجه و هزینه ای که برای مسکن مهر خرج شده به ایجاد اشتغال پایدار اختصاص می یافت.»

این عضو جبهه متحد اصولگرایان در جمع نمازگزاران مسجد مسلم ابن عقیل(ع) منطقه «یافت آباد» با بیان اهمیت توجه به این مقوله افزود: « اگر شما یک بررسی کنید، خواهید دید که ریشه بسیاری از بزه کاری ها و مشکلات اجتماعی در بیکاری نهفته است. اگر جوان ما کار داشته باشد می تواند انرژی خود را صرف تولید و پیشرفت کشور کند و به دنبال مسائل انحراف آمیز دیگر نرود. از طرفی اگر او از طریق اشتغال صاحب درآمد شود مشکل مسکن را خودش حل می کند و نیاز به دخالت مستقیم دولت نخواهد بود. دولت اگر به فکر خانواده هاست باید اولیت ها را در نظر بگیرد.»

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی در مجلس هفتم، آمارهای ارائه شده اشتغال از سوی دولت را ناکافی دانست و گفت: « دولت مدعی است که فرصت های شغلی بسیاری را ایجاد کرده است. اما زمانی این آمارها شکل واقعی به خود می گیرند که در جهت تولید کالا و خدمات واقعی باشد، اما با اعطای وام های گوناگون نمی توان مدعی ایجاد فرصت های شغلی میلیونی شد.»

رودکی با تاکید بر حضور مردم درانتخابات پیش رو اذعان داشت: « بنده به عنوان همرزم شهیدانی همچون «همت»، «باکری» و «صیاد شیرازی» با اطمینان به شما می گویم که اگر آنها الان زنده بودند، فقط وظیفه را در حضور پرشور انتخابات می دانستند و توصیه مقام معظم رهبری در این خصوص را به مثال یک دستور می پنداشتند.»

فرمانده لشکر فجر استان فارس در دوران دفاع مقدس، با بیان شاخصه های انتخاب نماینده اصلح گفت: « مردم با دقت نماینده هایی را انتخاب کنند که شجاع، دلسوز، کارآمد و صاحب تقوا باشند. هم اکنون فهرست های گوناگونی برای حضور در مجلس نهم معرفی شده است و در این میان فهرست 30 نفره « جبهه متحد اصولگرایان» سعی دارد از آرمان های امام راحل و اصول انقلاب اسلامی در مجلس نهم دفاع کند. اعضای این جبهه مورد تایید بزرگان نظام همچون آیت الله «مهدوی کنی» و «آیت الله یزدی» هستند و کارنامه درخشانی در مدیریت کشور ثبت کرده اند. »

منبع:فردا نیوز






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ